ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


همزمان با دومین نمایشگاه شهرهوشمند شرکت عمران شهر اندیشه با رویکرد رونق تولید مسکن و فرصت های سرمایه گزاری و پروژه های مشارکتی حضور فعال و پررنگ داشت.

 

 

سحرنگار - طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید  ضمن بازدید از غرفه شرکت عمران شهر اندیشه عملکرد این شرکت را مطلوب خواند و اظهار داشت : با توجه به سرعت عملیات اجرایی پروژه های اقدام ملی مسکن در اندیشه و همچنین رعایت کیفیت ساخت پروژه ها ازعوامل موفقیت شرکت عمران شهر جدید اندیشه است .
وی در ادامه به فعالیت عمرانی و فرهنگی شرکت عمران را که بر مبنای شهر انسان محور است اشاره کرد و افزود : با توجه جمعیت ساکن در اندیشه و انجام پروژه های شاخص همچون بازار ایرانی اسلامی، برج اندیشه، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و ... نشان از پشتکار و تلاش همه جانبه این شرکت در راستای توسعه مسکن و شهرسازی است و همچون گذشته مسیر ترقی پیشرفت را با توجه به تجربه سالیان گذشته با قدرت طی نماید.
مهدی جمالی نژاد معاون عمران توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور  و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور نیز در حاشیه بازدید از غرفه شرکت عمران شهر اندیشه در دومین نمایشگاه مسکن و شهرسازی و بازآفرینی شهری به ویژگی های خوب شهر اندیشه اشاره کرد و دراین باره اظهار داشت: شهر جدید اندیشه با توجه به توسعه و تحولی که در حوزه های مختلف عمرانی ، فرهنگی ، ورزشی و... داشته در تمام ابعاد در بین شهرهای جدید کشورپیشرو بوده است.
وی افزود: توسعه و پیشرفت شهرها نیازمندبرنامه جامع و کامل است و از ابعاد اصول اساسی توسعه پایدار شهری حوزه های فرهنگی، اجتماعی و تفریحی است که این مهم در شهر اندیشه به خوبی رعایت شده است.
وی ضمن اشاره به ساختار مناسب این شهر و اجرای پروژه های بسیار موفق در شهر اندیشه خاطر نشان کرد : پروژه فاخربازار ایرانی اسلامی اندیشه به عنوان برگ زرینی در پروژه های مشارکتی کشوراست که با بهره گیری از آثار معماری سبک قدیم ساخته شده است تا ضمن ایجاد محیطی کاملا استثنایی در این منطقه افقی اقتصادی خوبی برای شهر تعریف نماید که از این پروژه میتوان به عنوان نمونه ای مناسب از پروژه های هویت بخش نام برد و جا دارد که در تمامی شهرهای کشور از این مجموعه به عنوان الگوی مناسب شهرسازی استفاده شود.
در ادامه محمد شکرچی زاده رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از غرفه شرکت عمران شهر اندیشه بازدید بعمل نموده و اقدامات انجام گرفته از سوی این شرکت را در جهت تولید مسکن و شهرسازی را ارزنده و مهم برشمرد.
شایان ذکر است رمضانپور عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید اندیشه نیزدراین نمایشگاه ضمن ارائه گزارش در خصوص پروژه های در دست اجرای این شرکت از برنامه ریزی شرکت بابت انجام پروژه های جدید و خاص با مشارکت بخش خصوصی در آینده نزدیک در مرکز شهر جدید اندیشه گزارشی ارائه نمود.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group