ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
 
سحرنگار - شهردار قدس با تاکید بر لزوم ایده‌پردازی و نوآوری در امورات مختلف حوزه مدیریت شهری از جمله کسب درآمد پایدار، شهر الکترونیک و...، گفت: شهرداری باید نیازهای ۱۰ سال آینده شهر را بررسی و مبتنی بر آن پروژه‌های مختلف شهر را با هدف تامین سرانه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی پایه‌ریزی کند.
 
 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قدس؛ سی و ششمین جلسه شورای معاونین شهرداری قدس صبح امروز به ریاست مهندس شهلی شهردار و با حضور معاونین و مدیران ارشد مدیریت شهری در سالن جلسات شهرداری برگزار شد و ضمن پیگیری مصوبات جلسات گذشته، موضوعات مختلف حوزه مدیریت شهری و مطالبات شهروندان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

شهردار قدس در این جلسه، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و اشاره به اهمیت انتخابات در حفظ اقتدار و تعیین سرنوشت کشور و همچنین تاکید بر عدم حمایت آشکار از کانديدای خاص و استفاده از بیت‌المال برای تبلیغات شخصی، تمامی پرسنل را به حضور پرشور در انتخابات سال جاری دعوت کرد.

وی در رابطه با موضوعات مختلف حوزه مدیریت شهری افزود: اگر چه تعدد وظایف در حوزه مدیریت شهری بسیار سنگین می باشد، اما شهرداری نباید خود را به کارهای روزمره مشغول کند، بلکه می‌بایست به فکر ایده‌پردازی و نوآوری در امورات مختلف از جمله کسب درآمد پایدار، شهر الکترونیک و... باشد.

شهلی عنوان کرد: شهرداری باید نیازهای ۱۰ سال آینده شهر را بررسی و مبتنی بر آن پروژه‌های مختلف شهر را با هدف تامین سرانه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی پایه‌ریزی کند.

شهردار قدس عنوان کرد: مناسب‌سازی معابر برای جانبازان و معلولین نیز از اهمیت خاصی برخوردار است که می‌بایست مبلغ مناسبی در بودجه سال آینده شهرداری به این موضوع اختصاص یابد.

شهلی ضمن اشاره مجدد به انجام اقدامات شایسته در قالب طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳، بر اهتمام ویژه واحدهای مربوطه جهت همکاری با هلال احمر و... در برپایی ایستگاه های خدمات سفرهای نوروزی تاکید کرد.

شهردار قدس در ادامه با اشاره به اهمیت تفکیک زباله از مبدأ عنوان کرد: فرهنگ‌سازی در این رابطه بسیار مهم است که می‌بایست از طرق مختلف از جمله نصب بنر و... در شهر انجام شود.

 

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group