ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

قدس - شهردار قدس گفت : الویت عمرانی شهرداری قدس در سال ۱۴۰۰ تكمیل پروژه‌های نیمه تمام است

 

 

سحرنگار - مسعود مختاری، شهردار قدس در اولین جلسه رسمی سال ۱۴۰۰ که با حضور مسئولین مدیریت شهری برگزار گردید، ضمن تشریح چشم انداز کاری این مجموعه در سال جدید، بر همت مضاعف و جهادی تمامی بخش های مدیریت شهری در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرداری در سال جاری تأکید نمود.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مجموعه شهرداری برای تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه سال ۹۹ شهرداری، افزود: در سال گذشته علیرغم کاهش ساخت و سازهای ساختمانی و به تبع آن کاهش درآمدهای حاصل از آن، مسئولین و تمامی نیروهای مجموعه با درایت و استفاده از تجربیات در چهارچوب قانون موجب عبور از این بحران درآمدی شدند و بحمدالله پروژه های خوب و متعددی به بهره‌برداری رسید و پروژه های دیگری نیز کلنگ‌زنی شد.

 

مهندس مختاری ضمن تشریح چشم انداز کاری مجموعه مدیریت شهری در سال جدید، تصریح کرد: تحقق اهداف مدنظر در گرو همت مضاعف و جهادی تمامی عوامل مجموعه مدیریت شهری در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در اموراتی از قبیل تکمیل پروژه های نیمه تمام، اصلاح و ساماندهی بیشتر معابر و شبکه هدایت آب های سطحی، رسیدگی مضاعف به مبلمان و فضای سبز شهری و... است.

 

شهردار قدس خاطرنشان کرد: از مهمترین چشم انداز هایی که در سال جدید، در راستای تسهیل امور جاری و خدمت رسانی بیشتر به شهروندان باید به آن برسیم، اجرای مکانیزاسیون صددرصدی امور مالی و شهرسازی در صدور پروانه، اخذ پایان کار، گواهی عدم خلاف، اخذ عوارض و مالیات، وصول درآمدهای شهرداری و... است، به گونه ای که شهروندان عزیز بتوانند به شکل غیرحضوری خدمات یادشده را دریافت نمایند.

 

مهندس مختاری در پایان با اشاره به لزوم برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر گفت: استفاده از امکانات شهرداری برای هیچ نامزد انتخاباتی توجیه شرعی و قانونی ندارد و مجموعه مدیریت شهری می بایست تمامی امکانات و توان اجرایی را در راستای برگزاری انتخابات سالم و پرشور به کار گیرد.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group