ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

قدس- حجت‌الاسلام‌والمسلمین جوکار امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان قدس، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به فلسفه وجودی شورای اسلامی و مطابقت با آن با اصل دموکراسی و مردم‌سالاری دینی و همچنین تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، بر برنامه‌ریزی جهت ارائه و انجام پروژه‌های زیربنایی و ماندگار توسط این مجموعه تاکید کرد.

 

سحرنگار-به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس؛ حجت‌الاسلام‌ جوکار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرقدس که متقارن با آغاز هفته شوراها بود، گفت: شورای اسلامی نماد روشنی از دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است که هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم است تا مردم در جای جای این مرز و بوم بتوانند اداره امور محلی را در اختیار خود داشته و خود در پیشبرد اهداف عالی و رشد و توسعه شهر و محل زندگی‌شان سهیم باشند.
وی افزود: اعضای شوراهای اسلامی در شهر و روستا به عنوان نمایندگان و وکلای محلی مردم برای اداره امور شهر هستند و می‌بایست در جهت جلب اعتماد و رضایت مردم به نظام و انقلاب نهایت سعی و تلاش خود را به کار ببندند و با ارائه برنامه‌های راهبردی و جدیت در پیگیری امورات، موجب رشد و توسعه حوزه استحفاظی شهری خود باشند.


نماینده ولی فقیه در شهرستان قدس اعضای شورای اسلامی را به مردم‌دار بودن، حضور مضاعف در بین مردم، خدمت جهادی و تلاش شبانه‌روزی در جهت رفع مشکلات، صداقت در گفتار و در نهایت عمل به وعدها دعوت کرد و گفت: حقیقتا مردم ولی نعمت همه مسئولان هستند. این مردم هستند که با رأی اعتماد این جایگاه را به مسئولان می‌دهند و حداقل انتظاری که از مسئولان می‌توانند داشته باشند حضور مسئولین بین مردم و دسترسی آسان به آنهاست.


حجت‌الاسلام جوکار خاطرنشان کرد: مسئولین می‌بایست برای مصوبات و تصمیمات مجموعه تحت امر خود مسئول پیگیری تعیین کنند تا اجرای امور ابتر باقی نماند و در زمان مشخص انجام شود تا حلاوت و شیرینی آن تصمیم را مردم حس کنند‌ و اقدامات اجرایی خود را به صورت مدون و دوره ای در راستای جهاد تبیین به مردم گزارش دهید تا مردم از اخبار و روند اجرای امورات مطلع باشند چراکه خود همین اطلاع‌رسانی میتواند بسیاری از لجن‌پراکنی‌ها و تبلیغات سوء دشمن را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی خنثی کند.


امام جمعه شهرستان قدس ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری میز خدمت در راستای تداوم ارتباط مستقیم با شهروندان عنوان کرد: اعضای شورا با توجه به جایگاهی که بواسطه قانون دارند می‌توانند درخواست‌های مردم را از مسئولان فرادستی و استانی و مسئولان ادارات شهرستان مطالبه کنند و پیگیری‌های لازم را برای رفع نواقص و مشکلات مردم و تسریع در اجرای کارها انجام دهند.


حجت‌الاسلام‌ جوکار در پایان سخنان خود اعضای شورای اسلامی شهر و روستاها را به پرهیز از سطحی‌نگری و اجرای کارهای عامیانه و به دنبال آن انجام پروژه‌های زیربنایی و ماندگار تکلیف کرد و گفت: کارهای روزانه به خودی خود با طی فراز و نشیب مختصری در حال انجام است. لکن شما می‌بایست به دنبال کاهای بزرگ و ماندگار باشید، کارهایی که اگر وجود شما و تصمیم‌گیری شما، دخیل نبود اجرای آن غیرممكن بود. پروژه‌هایی زیربنایی و ماندگاری برای شهر تعریف کنید که برای سال‌های آتی نیز مثمرثمر باشد و مردم از شما به عنوان مسئول خدوم یاد کنند

پربازدیدترین

ویژه نامه ها

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group